Jag har blivit en fikare

CHACHABLOGGEN!!

Ni kommer väl ihåg för 12 dagars sedan när jag skrev detta inlägget:

Lifvsnjutarna.blogg.se blir en mainstream-blogg.



Sedan dess har jag fikat 6 gånger och jag har faktiskt börjat tycka om det. Det är jättetrevligt att sitta med folk och umgås. Alla är nyktra och man kan diskutera om saker och njuta av varandras sällskap. Samtidigt kan man avnjuta någon föda eller dryck. Dock har även en lifvsnjutare inte heller ekonomin inne i alla lägen så det blir svårt att kunna fika så ofta som möjligt men några gånger i veckan är väldigt trevligt. Nuförtiden känns det som man ofta träffar människor under alkoholpåverkat tillstånd och det är därför extra trevligt att träffa folk även när de är nyktra. Att jag har blivit en fikare har jag en person att tacka:


Malin Andersen


Lite fikabilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0