Lifvsnjutarna.blogg.se blir en mainstream-blogg.

Vår blogg är väldigt unik. Vi skriver om något speciellt som inte handlar om mode och plastikoperationer. Jag tycker att folk borde dras till sånna här bloggar. Dock har kissie fortfarande 100 gånger så många läsare som oss. Vad kan det bero på. Vad är det som fattas på vår blogg?

Dagens Outfit?
Äta Barnmat?
Plastikoperera brösten?

Nej, givetvis inte. Det som fattas är att vi dricker för lite kaffe latte och fikar för lite. Därför vände jag på steken jag på det idag och följde med Malin och Madeleine till Cafe Pierott. Jag köpte Chai Latte. Vi samtalade och bedömde folk på gatans klädstil. Det var softish.
Nu förväntar jag mig ett nytt läsarrekord imorn!



Kommentarer
Postat av: Claudio

ofta ni dissade myshörnan :o

2011-09-07 @ 23:19:52
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: Albin

upptagen :(

2011-09-08 @ 17:00:41
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0