Håkan Hellström @ Gröna Lund - Recension

ChaCha Bloggg1

Den 9/9 skulle bli ett historikt datum för den arma lifvsnjutaren Albin. Han skulle denna dag för första gången i världshistorien få se Håkan Hellström live. När Albin kom in på grönan såg han mycket folk som satt ner. Dock fick han bra platser men fick vänta i några timmar. Tillslut så trädde den 37-årige göteborgaren in på scen med en energi som man icke hade sett maken till förr. Som Izabelle citerade innan spelningen. "Det är magiskt att se Håkan live". Albin kunde inte annat än att hålla med. Det var helt fantastiskt. Stämningen, känslorna, texterna och dansen. Allt stämmde överens. Håkan Hellström är det bästa jag har sett nånsin. Till och med bättre än Infected Mushroom. Man var i en annan värld under konserten. Ett stort minus dock är att Håkan inte spelade min favoritlåt. Det vill säga "En Midsommarnattsdröm". Han missade även "Dom kommer kliva på dig igen" Magiskt men tragiskt" med flera. Trots det kan jag inte klaga alls. Det var fantastiskt även fast jag var lite bitter efteråt.

Håkan Hellström får 10/10 Stråhattar

Bästa låtar live:
Det är så jag säger det
Klubbland
Ramlar
Kom igen lena
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0