En prick från Amazonas djungel

God kväll alla barn och herrar! Jag heter Wilhelm och folk har beskrivit mig som en äkta livsnjutare. Så jag fick detta spektakulära tillfälle att "gästblogga" här och nu. Frågan är, hur kommer detta att påverka er som läser detta? Kanske jag tar er livssituation ett eller flera steg närmare en själslig revolution. Nog med ordbajsande.
För att komma närmare sammanhanget, när jag vandrar längs Stockholms gammla och nya gator, så vandrar jag gärna med min jacka bakom axlarna medan drakar och feer flyger ur min blick.
Faktum är att jag egentligen vill vara en shaman. Istället för att se människor som levande objekt som bara finns på ett runt klot, så vill jag se dem som gående energifält, alla sammanfogade i en vacker enhet.
Jag gillar att läsa goda böcker i min vardag, dricka mycket vällagrad whisky, gärna i kombination, även om de tenderar att konkurrera ut varandra. Rulltobak, välbryggd Kafka... Arvid Nordqvist! Oh Yes!
Gratulerar Kristian på din 17 årsdag.
http://open.spotify.com/track/3ti2yJFj6GLcnABNvwBb3I
Hade gött.
God kväll alla barn och herrar! Jag heter Wilhelm och folk har beskrivit mig som en äkta livsnjutare. Så jag fick detta spektakulära tillfälle att "gästblogga" här och nu. Frågan är, hur kommer detta att påverka er som läser detta? Kanske jag tar er livssituation ett eller flera steg närmare en själslig revolution. Nog med ordbajsande.
För att komma närmare sammanhanget, när jag vandrar längs Stockholms gammla och nya gator, så vandrar jag gärna med min jacka bakom axlarna medan drakar och feer flyger ur min blick.
Faktum är att jag egentligen vill vara en shaman. Istället för att se människor som levande objekt som bara finns på ett runt klot, så vill jag se dem som gående energifält, alla sammanfogade i en vacker enhet.
Jag gillar att läsa goda böcker i min vardag, dricka mycket vällagrad whisky, gärna i kombination, även om de tenderar att konkurrera ut varandra. Rulltobak, välbryggd Kafka... Arvid Nordqvist! Oh Yes!
Gratulerar Kristian på din 17 årsdag.
http://open.spotify.com/track/3ti2yJFj6GLcnABNvwBb3I
Hade gött.
Porträtt av skribenten taget av han själv under ett
väldigt trevligt besök på Kafé 44 en fin eftermiddag i Augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0