dag 1 = dagen efter

Jag inviger denna höst med baksmälla och idrottsdag i Hellasgården. Efter att ha kämpat mig igenom en promenad i skogen satte jag mig på första buss hem och la mig i min säng och somnade. Vaknade sedan på eftermiddan av att det regnade, kokade nudlar och satte mig för att kolla på lite nya videosar från mina favorit-youtubare, precis sådär mysigt som det ska vara!
Så deppa inte alltför mycket över att alla lifvsnjutares favoritårstid är över, det är fullt möjligt att njuta av livet under denna mörka årstid också! Om ni inte vet hur så följ bloggen så lär vi er allt vi kan :)
T ex så vill jag börja med att tipsa om ännu en av mina spellistor! Denna är tillägnad världens mysigaste väder; regn.
Listan fylls på med tiden!

Mvh Claudio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0