Dag 04 – en låt som gör dig ledsen

Det här har varit det svåraste låtvalet hittils. Det finns ingen låt som gör mig ledsen. Om jag väl blir ledsen så är det inte för jag har hört en låt. Självklart har jag kombinerat låtar med saker som har varit ledsamma men jag har kommit över dessa saker. Dock kom jag och tänka på en låt men den gör mig icke ledsen utan den gör mig sorgsen men på ett fint sätt. Det är en låt av genren klassisk musik. Den är skapad av en norsk kompositör. Låten spelades på min Morfars begravning och därför blir jag sorgsen när jag hör låten men jag tycker fortfarande om låten.

Jag talar förstås om:








Kommentarer
Postat av: Claudio

lifvsnjutig låt tycker jag!

2011-09-20 @ 01:25:35
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback