hälsingland

I hopp om lite lugn och ro följer jag nu mina instinkter som en äkta lifvsnjutare och lämnar detta stadsliv
och beger mig ut till Hälsinglands landskap för att njuta av livet på den norrländska kusten, andas in den friska luften och för att bada i det renaste sötvatten.
Pga brist på tillgång till internet kommer jag troligen inte kunna uppdatera bloggen medans jag är bortrest,
men jag förlitar mig på att mina trogna kompanjoner kommer att tillfredsställa er läsare.
Så länge får ni ha det så bra här i Stockholm utan mig, vi ses igen den 10e juli.
Hejsvejs!
I hopp om lite lugn och ro följer jag nu mina instinkter som en äkta lifvsnjutare och lämnar detta stadsliv
och beger mig ut till Hälsinglands landskap för att njuta av livet på den norrländska kusten, andas in den friska luften och för att bada i det renaste sötvatten.
Pga brist på tillgång till internet kommer jag troligen inte kunna uppdatera bloggen medans jag är bortrest,
men jag förlitar mig på att mina trogna kompanjoner kommer att tillfredsställa er läsare.
Så länge får ni ha det så bra här i Stockholm utan mig, vi ses igen den 10e juli. Hejsvejs!





Mvh Claudio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0