Gnesta 2 Dalarna

Hej bloggen!
Dåligt uppdaterande, jag skäms osv.
Iallafall förra fredagen åkte jag till landet och var där hela helgen för att vila upp mig från min sjukdom. Mitt landställe ligger i Gnesta och det är assoft. Det tar 1 timme med tåg lixom.
Ko
Äng
Tityo och Teodor Jensen
Kära gamla goda Gnesta där jag stannade resten av mitt liv och levde lycklig i alla mina dar<3
fast ne
Men gnesta är ett riktig fint ställe iaf.
Sen har jag haft min sista dag på jobber och det är helt sjukt vad ett arbete kan slita på än. Har ju liksom jobbat i en månad nu och sovit 5 timmar per natt. De tre första veckorna gick det ju att gå ut ändå. Den sista veckan la jag mig och sov på soffan dirr när jag kom hem.
Nu ska jag iaf åka till dalarna snart och hälsa på släkt och vänner. Gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0