Sammanfattning av helgen

Blev rådd av Albin att följa hans fotspår och göra listor som sammanfattar helgen, vi har hört att det har uppskattats!
Fredag
  • Första vitankvällen avklarades
  • Jag krossade 2 elk
  • Albin blev nykter av 3 st 3,5or
  • Vi körde bazz
  • Jag färgade luggen vit
Lördag
  • Vi pratade med Barbro i telefon!
  • Vi utforskade Ängbyplan som kändes som en söderort
  • Moa och Kristian var övertaggade och spydde innan vi ens kommit till festen
  • Vi pissade på perrongen och blev jagade av Aina
  • Som vanligt tog vi tillflykt till orten
  • Albin har gjort min halsduk till en haff-halsduk
  • Vi fuckade systemet och levde efter Fuck aina
  • Hubbe dog
  • Qi startade popcorn-regn
  • Vi åt upp en godisbehå
  • Siri haffade
Söndag
  • JAG KÖPTE EN VARGMÖSSA
Claudio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0