Fäbo'tennis

Idag fick jag ett plötsligt sug efter ett parti fäbodtennis. För er som inte vet vad det är så kan jag tala om för er att det är minsann en riktigt uppfriskande sport. Istället för att förklara för er hur det går till tänker jag visa det med en bild, jag tror faktiskt att ni stött på denna aktivitet tidigare i era liv.
Jag vet inte vilka människor bilden föreställer men tro mig när jag säger att jag önskar att jag vore i deras skor just nu. Som tur är så är ju faktiskt sommaren påväg och om jag inte minns fel så äger faktiskt min käre kompanjon en uppsättning av spelredskapen på sitt landställe.

Så detta inlägg blir min utmaning till dig Albin, vågar du möta mig i en fäbodtennisduell i sommar?


Claudio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback