Zatacka gör också comeback

Länge har nog saknaden varit stor hos många av er, vare sig den har varit medveten eller undermedveten. Den bästa tiden i erat liv var förmodligen den tid då ni spenderade många timmar framför en dator på en fritidsgård eller dylikt med era vänner och spelade ett av tidernas bästa spel; Achtung die kurve!

Och för er som inte har nån aning om vad jag pratar om så är detta inlägg fortfarande väldigt värdefullt att fullfölja.

Det är nu så att detta spel har äntligen gjort en comeback! Jag vet inte hur länge det har varit uppe men jag själv har nyligen upptäckt onlineversionen och jag kan äntligen färdas tillbaka till mina yngre dar. Det har nu även kommit ett såkallat arcade mode som är lite mer avancerat än originalversion men faktiskt ännu roligare!

Nu ska jag inte babbla mer utan låta er sätta igång, spelet hittar ni här:

http://achtungdiekurve.net/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0