Slagsmålsklubben @ Gröna Lund - Recension

Efter vårt studerande i skolan begav vi oss mot djurgården. Först var vi i Villa Villekulla för att sedan bege oss mot nordiska museet och dricka bira. Jag var taggad och ville känna ruset av etanol inför SMK så jag körde Edward Fortyhands för att få maximal effekt. Sedan begav vi oss mot Gröna Lund. Vi gick på spökhuset och det var trevligt. Dock var det 25e gången jag gick spökhuset så jag vet var alla spöken kommer...

Sedan började slagsmålsklubben spela. Jag kom inte ihåg om de var bra eller inte. Det enda jag kommer ihåg var att jag hade jävligt kul. Jag startade 3 moshpits och träffade många jag kände. Fick även höra av en av de galnaste personerna som existerar att jag var galen så det verkar som jag lyckades fukka ur ordentligt. Smk missade att spela Hänt men annars var de bra. Efter SMK fick jag även krama Lilla Lovis och fick ett VIP-åkband. Standard.

Slagsmålsklubben får 8/10 stråhattar

Bästa låtar:
Sponsored by destiny (Mest party)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0