Project 100

På kärt återseende läsare! Förlåt för inaktiviteten den senaste tiden. Det är nämligen så att vi väntat på att kunna skriva detta inlägg tillsammans. Då undrar ni säkert, vad är det som är så speciellt med detta inlägg? Jo! Detta är faktiskt vårat hundrade inlägg! Bloggen har nu funnits i drygt 3 månader och som tur för er är har vi fortfarande kvar suget för att blogga.

Nu har vi kommit till det stadiet då läsarna kan börja påverka hur bloggen ska se ut. Hittils har vi haft en "Vi skriver va fan vi vill"-attityd men det ska det bli ändring på, så nu ber jag folket om era synpunkter. Vad vill ni se mer av i  bloggen?
Ni kanske vill ha ;)

Jag hoppas iallafall att ni tycker vi gör ett bra jobb och att vi kanske har hjälpt er på vägen att komma närmare lyckan. Idag är det hursomhelst fredag och vi ska på en inflyttningsfest i en "etta" i Hagsätra. Det ryktas om att det står ett badkar mitt i rummet, spännande vad man har att vänta sig...
Håll till godo med en bild på oss med några indiska turister som gillar blommor.

Mvh Lifvsnjutarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

just nu fuckar det iallafall för menygrejen hamnar mitt i texten. Jag gillar att den är ful. Er förevigt, Hanna

2011-10-10 @ 21:32:25
URL: http://jollytimessillycrimes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0