Party Rock

Dags att skriva om helgens raballder. Jag vet att det har varit dåligt med uppdatering men ibland har man helt enkelt inte tid för att blogga. Nu har det dock lugnat ner sig lite och vi är back on track. Jag tänkte börja med att berätta för er bloggläsare att vi nu idag har slagit nytt läsarrkord (Mycket tack vare länkningen från Natans käre bror Nemo). Vi är mycket glada att ha uppnåt detta och hoppas att they enjoy it. Sedan tänkte jag skriva lite om helgen. Ni får som vanligt en lista på vad som har hänt. Jag har inga bilder än från fredagen men det kommer jag lägga in vid ett senare tillfälle.
Lifvsnjutarnas fredag:

Vi befann oss på en klassfest i en lokal vid bågen. Detta hände:
  • Allt startade med en korvfest
  • Qi gifte sig
  • Det "jagades rävar"
  • Danska, franska och tyska var ett populärt sett att komunicera på
  • Albin sov på en vagn
  • Clauds anklagades för att ha kollat på simpsons
  • Många var sexiga och visste även om det
  • Julia ville festa. Hon fick festa.
  • En liten asiatisk flicka hade en förkärlek till Crystal Castles
  • Dmitrij var tjatig
  • Det var knivparty
  • Elina bjöd på päronshots
  • Marshall var foll
  • En ny dans har uppfunnits. Stå och hoppa som en liten flicka.
  • Isak is not attending
  • Vattenpipa ska rökas utan vatten, allt annat är fel
Lördagen:

  • Natan & CO hade fått i sig lite för mycket av det goda
  • Lifvsnjutarna halsade varsin 50 cl öl
  • Kungen av tylösand var på besök
  • Det gästbloggades
  • Bajsa i england är nice
  • Bord är till för att spottas på, allt annat är fel
  • Lifvsnjutarstilen är inte anpassad för alla årstider
  • Barfota är alltid bäst
  • Papperskorgar och containrar fungerar utmärkt att tömma blåsan i
  • Edward Fortyhands börjar bli standard vid det här laget
  • Lifvsnjutarna lyckades hålla sitt urin inne i kroppen under 17 tunnelbanestationer
Bilder kommer imorn ska gå o lägga mig sho

Kommentarer
Postat av: claudiu

sista punkten är fan värd en eloge

2011-11-07 @ 00:22:55
Postat av: Albin

kan inget annat än att hålla med

2011-11-07 @ 13:29:38
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: HANNA FRÅN COOLTOWN

MINNS MIG SOM ERT FÖRSTA (STÖRSTA) FAN NÄR NI BLIR KÄNDA!!! TACKA MIG PÅ BLOGAWARDS!!!!

2011-11-07 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0