OOohohhoh sometimes, i get a good feeling

Jag vill bara börja med att framföra dagens diss, dagens diss går till blogg.ses iPhone-app! Grattis! Skulle igår passa på att spontanblogga medan vi satt på krogen Sjätte Tunnan och avnjöt ett av de godaste ölen jag någonsin druckit. Men så krånglar appen och jag får inte dela med mig av detta till er läsare som satt uttråkade denna fredagskväll. Ni fick hursomhelst veta det nu så jag hoppas ni överlever, det gör jag iaf.
Just nu sitter jag vid min laptop och förtär en kopp hett honungsvatten i hopp om att min hals snart ska tillfriskna. Till detta spelas P3s musikguide medan solen lyser himmelskt genom mina två fönster. Ni tycker kanske att detta är ett ganska ointressant inlägg eftersom det faktiskt inte handlar om något alls speciellt. Men det är bara det att jag känner mig så glad och tillfreds för tillfället och jag känner att varför inte då passa på att blogga och föreviga detta ögonblick i text.
Varför jag är glad vet jag inte riktigt men det kanske är tack vare dosen av lustgas jag fick mig igårkväll som på något sätt sitter kvar i min hjärna, eller så är det för att jag har ett väldigt hemtrevligt, nymöblerat skåp i mitt rum, eller så är det för att det är så ljuvligt väder denna novemberdag, eller så är det helt enkelt för att mina pyjamasbyxor är så otroligt bekväma! Kanske är det inget av dessa men förmodligen så är det allt och mycket mer.
Mvh Claudio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0