everyday i'm risodling

Vad Albin glömde tillägga i sitt tidigare inlägg var att vi i lördags faktiskt besökte en maskerad och givetvis var vi utklädda! Vi var tillochmed så trofasta att vi gick som Lifvsnjutare! Då undrar ni säkert om det ens behövdes någon utklädnad, svaret på den frågan är nej, egentligen inte men ibland så får man ta vara på stunden oh klä upp sig lite extra. Dessvärre har jag inte hittat någon bild på hur Albin såg ut men han var knappt utklädd så vad gör det! Här får ni iaf en bild på mig i mitt bästa skick.

Detta inlägg är dock inte bara tillägnat risodlare som älskar Heineken. På senaste tiden har det faktiskt framkommit en del klagomål på en inaktiv blogg. Jag kan hålla med om att vi varit lite dåliga på att uppdatera under den senaste tiden men som de flesta vet har det ju faktiskt varit lov! liksom give us a break maaaaan. Självklart är det ändå kul att läsarna verkar gilla vad vi skriver och nu har jag glädjen att meddela att det är dags för skärpning! Från och med nu är vi back on track, förhoppningsvis.

Vi har tidigare frågat efter vad ni vill se mer av här bloggen men utan att få så mycket respons. Vi har fått in några åsikter men vi vill se mer, så tänk efter nu och vänta inte med att kommentera!
Nu ska jag lämna er med en hint om att det inom en snar framtid kommer upp en restaurangrecension, så håll till godo!

Förresten så hittade jag precis en bild på Albin från gårdagen, tyvärr inte under utklätt tillstånd men det var ungefär såhär han såg ut mestadels av kvällen:
Lycklig, sparkcyklig och kändiskåt.

Mvh Claudio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0