I think you and my friends should hang out on the weekends

Chachabloggen!!
Efter en trevlig helg sitter jag nu och äter frukost bestående av yougurt och blåbär. Här kommer en kort sammmanfattning av dagarna och några bilder till det:
Fredag:

Kvällen började med att jag mötte upp Claudio, Malin och Wilhelm. Vi gick sedan ner till popaganda för att stå utanför och lyssna på Is Tropical. Det lät som de var skitbra som på Emmaboda men jag fick höra "The Greeks" från utanför iaf. Sedan kom vi på att vi skulle ta en buss vid slussen om 20 minuter så vi lade på ett kål men vi kom på att vi inte skulle hinna ändå eftersom vi skulle vänta på Neil och Qi men bussarna går varje kvart så whatever. Sen åkte vi till orminge centrum. Vi skulle sedan hitta till ett typ stugområde och sen en strand. Det gick inte så bra så vi tog bussen istället. Sedan var vi nere vid stranden och njöt av det härliga sommarvädret och trevliga människor. Jag badade och Claudio anklagades för att vara homosexuell. Svenska kristallen gjorde även susen och ingen har blivit blind eller dött än vad jag vet.
Lördag:
Lördagen startade med att vi åt sushi på ett fantsatiskt ställe som heter Nooshi och ligger i kulturhuset (finns även vid Åhlens, Fridhemsplan. På Nooshi så kostar en sushi-buffe 99 kr. Då får man hur mycket sushi man vill och även annan asiatisk mat och glass i stora lass. Sedan gick vi till apberget och lyssnade på musik med några. Sedan gick vi till vitan och träffade Anton som skulle hänga med några där. Vi var dock där väldigt kort och gick sedan och köpte utblandning. Sedan gick vi till vitan igen och träffade Sally och hennes kompisar och senare även mina kära småkusiner mfl. Sedan drog vi oss mot popaganda av en anledning som jag inte kommer ihåg. Sedan träffade vi några som skulle till kaknästornet och efter en lång resa där vi bland annat blev lurade till fel station så kom vi fram till en äng där det var några DJ´s som spelade och vi fukkkade ur. Det var mycket trevligt folk och väldigt roligt där så vi var där till 5 och sedan gick vi hela vägen till Gärdets tunnelbanestation...
Alla somnade typ på tunnelbanan men vi kom hem till slut



Kommentarer
Postat av: sally

Niiice, det är bra att ni fotar mycket!!

2011-08-28 @ 14:46:13
Postat av: HANNA VEM FAN ANNARS???

LITE CREDD TILL MIG SOM FICK DIT ER TACK??!??!?!?!?!??!?! OCH LITE CREDD FÖR ATT JAG ÄR ETT STÖSTA FAN KANSKE???

2011-09-03 @ 22:48:22
URL: http://jollytimessillycrimes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0