sjuklogg #2

Idag är vädret fint, dessväre inte mitt tillstånd.
Jag har iallafall samlat ihop tillräckligt med kraft för att lyckas förflytta mig från sängen till köket,
där jag nu sitter och lyssnar på dagens brunch-rapport i P3.
Dock är jag inte så sjuk att jag har rätt att klaga tycker jag,
men ändå så stannar jag hemma från skolan för att vara säker på att jag ska orka med allt festande jag har inplanerat för helgen.
Cato har idag varit en god vän och tipsat mig om en chilensk huskur som tydligen ska bota halsont,
den går ut på att gurgla vatten, salt och citron. Om det funkar återstår att se!
Även Siri tipsade mig om ett botemedel som kallas Esbritox och går att få tag på på apoteket,
kan ju vara en bra nödlösning.
Nog om sjukdom och mediciner nu.

Dagens schema änsålänge ser ut såhär:
  • Hitta mat
  • Äta mat
  • Klä på mig
  • Få tag på alkoholhaltig dryck
  • Avsluta ett påbörjat blogginlägg
  • Testa fler huskurer
  • ???
  • Profit.

Mvh Claudio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0