Partyprissen is back

ChaCha Bloggen!

Igår var det fest hos Hedda som bor i farsta. Klockan 19 mötte jag Kristian och Qi vid skantull för att senare möta Sally, Moa, Siri, Sara, Elin, Alicia och Rebecca vid farsta. Sedan tog vi bussen en bit och sedan promenerade vi till stugan. Jag hade varit där en gång förut. När vi kom dit körde vi ölspelet fast alla andra ville vara lite coola och ta vodka. Sedan kom Claudio och Natan på cykel (Hur lifvsnjutigt är inte det?). För övrigt så hade Claudio en cykel som var Arash och Natan hade en Lotta på bråkmakargatan-cykel.

Sedan hände det här:

  • Claudio slog i en bordkant och började blöda. Dock räddades han.

  • Qi tog åt sig rollen som både Henry Wang och Bondedansaren

  • En radio blev nerspydd.

  • Kristian fixade dricka

  • Natan blev en sexig bög

  • Det skedde lifvsnjutarkärlek

  • Det var bögparty med bara överkroppar

  • Izabelle försvann i skogen. Dock kom hon fram tillslut.

  • Nadia var bitter

  • Natan intog den olydiga hundens sovplats.

  • Vi hoppade studsmatta

  • Jag körde gärnet. Med det menas stå och dansa i en timme helt ensam medans alla andra liger däckade.

  • Det tjatades om hamburgare

  • Siri var gnällig

  • Jag hade brustabletter i munnen (Snacka om C-vitaminer)

  • Claudio bjöd folk på Tequilla (Tvål)

  • Det skedde mycket dans

  • Folk var glada

  • Både jag och Claudio blev facerapede

  • Kristian skrev fina meddelanden till sin käre mormor Barbro och hon var en förstående mormor.

  • Jag ägde Elin, Sara och Siri på Wordfeud.... typ

  • Födelsedagsbarnet Leif kom hem med ett varmt välkomnande av Basshunters låt "Vi gratulerar".

  • En sak är säker: Tjejer gillar Temptation

  • Klassisk musik lyssnades på

  • Natan berättade hur det är att vara gammal

  • Claudio och Natan testade hur det var att gå på mulltoa

  • Jag fick en ny favoritlåt.. What the fuck

  • Kyckling ska avnjutas med karamellfärg och strössel. Allt annat är fel.

  • Vi frös

  • Sally läste böcker. En smart flicka.

  • Natan sov inte med mjölken.

  • Sist men inte minst: Det var kaoz


Tyvärr så gick jag tillbaks till min dåliga vana igårkväll genom att icke ta foton. Förhoppningsvis lägger någon upp bilder på Facebook så ni kan se de där.



Kommentarer
Postat av: Vendzzz

Barbro <3

2011-09-11 @ 22:42:43
URL: http://skogsbrand.blogg.se/
Postat av: Lifvsnjutarna

<3 <3 <3

2011-09-12 @ 14:22:26
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag var inte alls gnällig!!!!! :O

2011-09-12 @ 18:48:20
Postat av: Natan

Nästa helg ska jag berätta om hur det är att få sina första rynkor!

2011-09-12 @ 21:17:59
Postat av: Lifvsnjutarna

Nästa helg kommer vi även uppleva en blodig omgång hela havet stormar

2011-09-12 @ 21:35:51
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: Natan

Jag får möblera om i vardagsrummet.

2011-09-12 @ 21:54:29
Postat av: Claudio

http://open.spotify.com/track/31eR4SxHsTKwLL8JUL59uU

2011-09-12 @ 23:57:24
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0