Dag 01 – din favoritlåt

och så rivstartar vi direkt. Min favoritlåt är en låt som är gjord och framförd av en väldigt känd svensk artist. Låten hanflar om olycklig kärlek som så många andra låtar. Denna låt hade jag lyssnat på lite redan 2005 men det var i September 2010 som jag blev fast vid den. Sedan dess har jag lyssnat på denna låt mer än tusen gånger och jag har inte tröttnat på den. Det är en poplåt som är ganska dansant men kan även lyssnas i lugnare format. Varje gång jag hör den här låten mår jag väldigt behagligt och sjunger med till musiken. Om jag endast skulle vara tvungen att lyssna på en låt resten av mitt liv skulle det vara denna och jag skulle fan inte klaga.

Jag pratar förstås om:





Kommentarer
Postat av: eeeelin

åh den är fiiin

2011-09-15 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0